מהו עיסוי אירוטי?

עיסוי אירוטי הוא טכניקת עבודת גוף חושנית המבקשת ליצור עוררות מינית. הוא משתמש במגוון טכניקות כגון הקנטות, ליטוף ומגע גוף קל מתוך כוונה ליצור חוויה חושנית ומלהיבה. ידוע בכינויו אפרודיזיאק ועל היותו גם טיפולי וגם מגרה מינית, עיסוי אירוטי נחשב לחלק בלתי נפרד מחיי מין בריאים ודרך נהדרת לחקור ולהתחבר עם בן הזוג.

ההבדל בין עיסוי טנטרי וארוטי

אחד הדברים הראשונים שיש להבחין ביניהם כאשר מדברים על עיסוי אירוטי הוא ההבדל בין עיסוי טנטרי מסורתי לבין עיסוי אירוטי. למרות ששניהם מסתמכים במידה רבה על טכניקות עיסוי לא מיניות שנועדו לעורר הנאה פיזית ופסיכולוגית כאחד, ההבדל העיקרי ביניהם הוא בדגש על נימות ארוטיות, רומנטיות.

עיסוי טנטרי שם דגש רב יותר על הרעיון של השגת איזון רוחני באמצעות אנרגיות אוניברסליות, והוא נועד ליצור אווירה הרמונית של כבוד הדדי. זה נעשה באמצעות לקיחת זמן, המאפשר מדיטציות, תרגילי נשימה עמוקה והנאה מתמשכת זה מרצונו של זה.

בעוד טכניקות עיסוי אירוטי עשויות לכלול גם נשימות עמוקות ומדיטציות שנועדו ליצור מצב של איזון והרמוניה, הן משמשות בעיקר כדי להביא לעוררות מינית והנאה, ולא ככלי להשגת טרנספורמציה רוחנית או נפשית. הוא נועד להעצים רגשות ארוטיים קיימים והנאה באמצעות שימוש בשמני עיסוי, נגיעות חושניות והוראות מילוליות שמטרתן למקסם את ההנאה לשני בני הזוג.

טכניקות המשמשות עיסוי אירוטי psysex.co.il

עיסוי אירוטי כרוך במגוון טכניקות חושניות שנועדו ליצור הנאה פיזית ופסיכולוגית. אלה יכולים לנוע בין ליטוף קל של העור לטכניקות ליטוף עדינות שעשויות להדגיש את הירכיים הפנימיות או את הישבן. ניתן לכלול בעיסוי אזורים שבדרך כלל לא נוגעים בהם במהלך עיסוי רגיל כמו החזה, המותניים והצוואר, כמו גם שתי ידיים, לעיתים מוקפות בכפפה, על מנת לתמרן את נקודת הג'י וליצור תחושת לחץ.

ניתן להשתמש גם בשמני עיסוי, קרמים ונרות ריחניים בעיסוי, בסיוע מוזיקה ליצירת אווירה נוספת של רוגע והנאה. מוזיקה צריכה באופן אידיאלי להיות בקצב איטי וקצב חושני, אשר מסייע לספק את הרקע המושלם לעיסוק בעיסוי אירוטי.

מהם היתרונות של עיסוי אירוטי?

היתרון העיקרי של עיסוי אירוטי הוא לחוות הנאה חושנית מוגברת על ידי חיבור הגוף והנפש באמצעות מגע פיזי ואינטימיות. זה בתורו מסייע בשחרור מתחים, הפחתת מתח, ושיפור יעיל של חיי המין של זוגות על ידי תיבול האווירה בחדר השינה. פסיכותרפיסטים מציעים כי זוגות העוסקים במפגשי עיסוי אירוטי יחד נוטים להיות בטוחים יותר בכל הנוגע לחקר וביטוי הרצונות המיניים שלהם זה עם זה, מה שמחזק עוד יותר את מערכת היחסים שלהם.

כצורה של טיפול בגוף, עיסוי אירוטי מסייע לשפר את זרימת הדם של מערכת הלימפה, אשר בתורו עובד לקראת הגדלת זרימת האנרגיה. הוא האמין לעורר את שחרורם של אנדורפינים והורמונים טבעיים אחרים הממלאים תפקיד טיפולי בהקלה על כאב, מתן הרפיה והקלה מלחץ יומיומי.

שאלות נפוצות

ש: האם יש סוג מיוחד של טכניקת עיסוי המשמש עיסוי אירוטי?
ת: עיסוי אירוטי כולל בדרך כלל מגוון טכניקות עיסוי מעוררות שנועדו ליצור הנאה פיזית ופסיכולוגית. אלה יכולים לנוע בין ליטוף קל של העור, למשיכות עדינות וטכניקות לחץ שעשויות על נקודת הג'י ונקודות חושניות אחרות.

ש: האם זה בסדר להשתמש בשמן עיסוי כאשר עוסקים בעיסוי אירוטי?
ת: כן, שמני עיסוי משמשים לעתים קרובות עיסוי אירוטי כדי לעורר עוד יותר את ההנאה וההרפיה במהלך העיסוי. חשוב לבחור שמן עיסוי שהוא גם בטוח וגם מועיל לעור שלך, שכן אלו המוצרים שיהיו במגע עם גופך במהלך העיסוי.

מאמרים נוספים

נערות ליווי: ניתוח תפקידן של נשים בסחר במין - מאמרים

נערות ליווי: ניתוח תפקידן של נשים בסחר במין

יחסי הגומלין בין עולמות הזנות לתעשיית המין הם כבר מזמן טאבו לדיון. ככאלה, חייהן של…

קרא עוד »

מה שאתה צריך לדעת על נערות ליווי - מאמרים

מה שאתה צריך לדעת על נערות ליווי

בשלב מסוים בחייהם, רוב האנשים תהו על חייהן של נערות ליווי. הודות לאינטרנט ולמדיה הדיגיטלית,…

קרא עוד »

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים - מאמרים

גלו את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת בת ים

שוכנת לאורך חוף הים התיכון, דרומית לתל אביב, שוכנת העיר התוססת בת ים. לעתים קרובות…

קרא עוד »

הוא המסע אל אתה בריא יותר: מציאת איזון בכושר - מאמרים

הוא המסע אל אתה בריא יותר: מציאת איזון בכושר

בחברה המהירה של היום, זה יכול להיות מאתגר לתעדף את הבריאות והרווחה שלנו. אנו מופצצים…

קרא עוד »

 ↑